Twój koszyk jest pusty.

Zwroty i Reklamacje

Jeżeli zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub masz podstawy do reklamacji, skontaktuj się z nami: info@thespiceshop.pl
Pamiętaj też że możesz zwrócić produkt w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny pod warunkiem, że opakowania nie zostały naruszone.

Procedura zwrotu lub reklamacji

1. Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych towarów na adres: info@thespiceshop.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny podany poniżej.
W zgłoszeniu powinny znaleźć się następujące informacje:
Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu, który chcesz zwrócić lub zareklamować

2. Po otrzymaniu zgłoszenia, zespół The Spice Shop skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dalszego postępowania.
Otrzymasz od nas formularz zwrotu/reklamacji, który należy wypełnić oraz podpisać i odesłać do nas wraz z oryginałem dowodu zakupu.
Po otrzymaniu zwracanego produktu, w ciągu kilku dni zwrócimy Ci pieniądze.
Reklamacje rozpatrywane będą w ustawowym terminie 14 dni.

Wszystkie przesyłki prosimy wysyłać na nasz adres korespondencyjny:

The Spice Shop
Ul. Grudowska 3/9
05-822 Milanówek

Pozdrawiamy!
Zespół The Spice Shop